środa, 8 sierpnia 2012

Zayn - smutny

'... nigdy Cię nie zapomnę, zawsze będziesz moim oczkiem w głowie. Pamiętaj: jesteś tylko ty i nikt więcej... ' - przeczytałaś kolejny raz " a jednak " pomyślałaś. Nie mogłaś uwierzyć, że Zayn Ci to zrobił. Kochałaś go, nadal kochasz. Kochasz jego czekoladowe oczy, jego śnieżnobiały uśmiech, jego ciemne włosy, jego dotyk, jego uśmiech, jego cipło dijące do ciebie. Nie znosiłaś myśli, że Zayn Cię zdradził. Ze swoich przemyśleń zerwał Cię dźwięk dzwonka. Podeszłaś do drzwi i je otworzyłaś. Ujarzałaś cały ogródek i chodznik ozdobiony kwiatami i Zayn'a na ulicy.
- (T.I.) , ja przepraszam to była tylko przygoda, ja...ja nie chciałem. Ja cię naprawdę kocham,  proszę to wszystko dla ciebie i tylko dla ciebie.
- i Co ku*wa .? myślisz, że jakieś pieprzon* kwiatki załatwią sprawę ? ! - łzy mimowolnie spływały ci po policzkach - nienawidzę Cię za to co mi zrobiłeś. Obiecałeś i kur*a nagle przygoda, która nietrwała tylko jedną noc.!
- Skąd... skąd wiesz ?
- Skąd wiem ? hahaha , Zayn ja wiem więcej niż ci się wydaje. A poza tym ta twoja kochanka pisała różne rzeczy na twitterze, debil* !
- Ale .. ja .... cię przepraszam.
- To nic nie załatwi, Zayn , ja ... ja Cię kochałam, nie umiem wybaczyć, nie potym wszystkim. przykro mi. - zamknęłaś drzwi. Wtedy widziałaś go ostatni raz.
* dwa tygodnie później *
Usłyszałaś pukanie do drzwi. Zdziwiłaś się. Ale otworzyłaś. Stała tam matka Zayn'a cała zapłakana.
- Proszę pani, co się stało ? - zapytałaś. Bałaś się najgorszego.
- Chodź .
Posłusznie poszłaś i weszłaś do samochody. Jechaliście krótko. ale gdy tylko ujarzałaświdok gdzie dojechaliście, niewiezyłaś. Było pełno ludzi ze zniczami i kwiatami. Miałaś nadzieję, że to tylko sen, ale to działo się naprawdę. podeszłyście bliżej, wszyscy was przepuścili. Zobaczyłaś drzewo, z dosyć grubą gałęzią.
- O kur*a ! - wymsknęło Ci się. Zaniemówiłaś, na drzewie wisiała lina, a pod liną leżało ciało Zayn'a. Podbiegłaś. Zaczęłaś jeszcze mocniej płakać. Usiadłaś przy nim. Złapałaś go za rękę, był zimny i siny. Nie wierzyłaś. Przyjechała policja, próbowali cię odcignąć. W ostatniej chwili w dłoni Zayn'a zauważyłaś list zaadresowany do ... do ciebie. wzięłaś go i policja cię odciągnęła. To był ostatni raz kiedy zobaczyłaś Zayn'a. Nawet nie poszłaś na pogrzeb. Bałaś się, bo to wszystko było przez ciebie.

*******************************************************************************
List:
" Kochana (T.I.),
kocham Cię i nigdy nie przestanę. wiem, że nie wybaczyłaś mi tej zdrady, ale uwierz, że nie chciałem. Byłem głupi. ale ona dla mnie nic nie znaczyła. Zmanipulowała mną. Sam nie mogłem uwierzyć w to , że to zrobiłem. Nie wybaczę sobiue tego, bo straciłem najważniejszą osobę w swoim życiu.
Teraz gdy to czytasz ja już nie żyję. Tylko nie myśl sobie, że to przez ciebie, bo to moja decyzja. Nie móhłbym żyć z takim sumieniem. Właśnie zawiązuję linę. Przepraszam... nie powinienem tego pisać. Chciałbym, żebyś wiedziała, że chce żebyś o mnie zapomniała i żyła szczęśliwie ze swoim nowym chłopakiem/mężem . Ja będę was strzegła z góry.
twój dawny Zayn <3 "
*********************************************************************************
Nie mogłaś uwierzyć , że to się dzieję. Zaczęłaś wariować. Nie mogłaś się opanować. Zamknęli Cię w psychiatrku.
'Teraz mam dużo czasu na przemyślenie tego wszytkiego. Tylko ja,  łóżko i cztery ściany.' pomyślałaś.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem , beznadziejny, ale w wakacje nie umiem myśleć. Znowu Was opuszczam na dwa tygodnie. ale jak wrócę, to mam dla was smutnego imagina z Hazzą :) mój kolega jak go czytał to płakał.
pamiętajcie o komentarzach i reakcjach :)

8 komentarzy:

  1. Nie prawda on wcale nie jest beznadziejny wręcz przeciwnie jest super :D Dlaczego z Harrym smutny? Pewnie będę płakać... Mogłabyś też napisać z Niallem, ale wesoły? Zapraszam też do mnie: http://najlatwiej-jest-nienawidzic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) teraz wyjeżdżam więc nie wiem kiedy pojawi się Hazza, ale jak złapię internet gdzieś to napiszę wesołego z Niall'em :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się spodobał.
    Z niecierpliwością będę czekała na kolejne : )

    W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poryczałam się :')
    Super. Czekam na więcej imaginów :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ku*wa dziewczyno płaczę !!!
    Zajebistość to u cb wrodzone
    kocham jak piszesz
    czekam na Next : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Meega.! Smutne ale zajebiste <3 Płaczę :'( Czekam z niecierpliwością na następny bo z Hazzą ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAJEBISTA ZAJEBISTOŚĆ!!!!!!! kocham i czekam na następnego
    http://tookaminutegirltostealmyheart.blogspot.com/ zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    <333333

    OdpowiedzUsuń
  7. przez ciebie się popłakałam

    OdpowiedzUsuń