wtorek, 28 sierpnia 2012

Louis :) część 1 :)

Miałaś 17 lat i od dwóch lat mieszkałaś w Londynie. Masz mało przyjaciół, ale są dla ciebie wszystkim . A szczególnie jeden, Louis. Z kochaniem marchewkojada miałaś mały problem, ponieważ on miał dziewczynę, twoją najlepszą przyjaciółkę, Eleanor. 
Zrezygnowana usiadłaś przy biurku, otworzyłaś swój pamiętnik i zanotowałaś:
"Boże, Louis. Zabiję Cię. Kocham CIę, wariacie. Szkoda, że o tym nie wiesz. Kocham Cię, ale nie zrobię tego Eleanor. Szkoda, że nie mam nikogo do wygadania się, nikogo przy kim bym o tobie zapomniała. "
Wstałaś i poszłaś do pobliskiego parku na lody. W tym samym czasie Louis zawitał u twoich drzwi. Delikatnie zapukał, nikt nie otwierał.
'Dobrze, że wiem gdzie (T.I) chowa klucz' pomyślał wyciągając klucz.
Szybkim krokiem wszedł do domu. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam, że taki krótki, ale na więcej mnie na razie nie stać. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. A tak wogóle, z kim chcecie kolejnego imagina, kochani ? :)

3 komentarze:

  1. Zajebiszcze ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Love it ! Czekam na następną część. : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejną część prosze.!!! Kocham twoje teksty... Mam nadzieje że ten będzie miał szczęśliwe zakończenie.... Kolejny może z .. .. .. .. Niall???

    OdpowiedzUsuń