czwartek, 12 lipca 2012

Rozdział 3 :)

- Ty mu się podobasz - powiedział cicho Louis.
-Że co?!-krzyknęłam. Fakt, Niall był naprawdę ślicznym chłopakiem, ale zachowywał się bezczelnie w stosunku do mnie.- Nie sądzę, Loui. Nie byłby taki chamski.
-On właśnie tak wyrywa-uśmiechnął się łobuzersko.
-Pomyślę. Pa.-powiedziałam i zdziwiona poszłam.
*oczami Niall'a*
Jezu, co ja mam zrobić nigdy nie spotkałem takiej wspaniałej osoby. Ona jeste całkiem inna i to mnie w niej kręci. Ale jeśli będę dalej udawał niedostępnego ona może pomyśleć, że jestem bezczelny.
- Niall.-usłyszałem zza pleców.
-Tak? -obróciłem się.- Czego chcesz Louis?
-Podobasz się jej.
-A co ty za swatkę robisz?
-Nie, ale z nią rozmawiałem.
-Na serio? -Louis ujrzał nadzieję w moich oczach.
-Tak .Spodobałeś się jej. Ale (T.I.) nie zrobi pierwszego kroku. Musisz coś wymyślić. Coś niesamowitego.-Zamyślił się Louis.
-Dobra, pomyślę. Dzięki, Loui. Ale jak mnie okłamałeś to nie żyjesz !
- Uwierz mi ... - powiedział Louis na odchodne.
Teraz to mi zamącił w głowie. Ale jeśli to prwda, to taka okazja może się nie zdażyć.
hmmmmm... Już wiem co zrobię.
*normalnie, swoimi oczmi*
Miałam mieszane uczucia. Louis mówił to z takim przekonaniem, ale muszę trzeźwo myśleć. W sumie co mi zależy, jeśli to prawda to dam mu szansę.

==============================================================
przepraszam, że nie piszę zbyt często, ale są wakacje, a ja go sama prowadzę. Jutro wieczorem pojawi się ostatnia część imagina z Niall'em.
a kolejny imagin będzie kilkupartowy i będzie smutny. Tylko nie wiem z kim.
musicie w komentarzach wybrać z kim.
ZAYN vs HARRY :)

dziękuję :)

12 komentarzy:

  1. Super, czekam na ostatnią część. ; ]
    Hmm... Harry czy Zayn.. Czytałam Już dużo opowiadań o Harrym więc wybiorę Zayn'a. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zayn <3
    czekam na ostatnią częśc ..<3
    kocham niallera<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Harry proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Czekam na ostatni rozdział ^^
    Zayn <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny podoba mi się i następny zrób z Harrym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Harry, Harry, Harry
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ;)) Następny z Harrym <3
    zapraszam :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Harry. ^^ faajny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń