poniedziałek, 14 maja 2012

Krótkie imaginy :)

1. Ty: Co ty robisz?
Harry: Uczę się.
Ty: Co to za lekcja?
Harry: To nie jest lekcja.
Ty: To co się uczysz?
Harry: Uczę się jak zdobyć twoje serce.

2. Louis: Kocham cię całym moim tyłkiem, powiedziałbym że sercem, ale mój tyłek jest większy.

3.Nauczyciel: Czy ktoś może powiedzieć mi coś o talencie? *podnosisz rękę* Nauczyciel: One Direction się nie liczy, (T.I.) *opuszczasz rękę*.

4. *przechodzisz obok Harry'ego*
Harry:  Pewnego dnia
Louis: Pewnego dnia... co ?
Harry: Pewnego dnia ona będzie moja :)

5. ( z dedykacją dla Agaty :) 'One Step' )
*Liam Cię przytula*
Niall: Ostrożnie ! :o
Liam: Dlaczego ?
Niall: Bo trzymasz całe moje życie.

6. Harry: Jestem naprawdę dobry w sprawianiu, że rzeczy szybko same znikają. W szybkim tempie sprawię, że twoje ubrania znikną :)
7. Ty: Kochacie mnie?
One Direction: ...............
Ty: .................
1D: ..........................
Ty: ????????
Twoja mama: Oni nie odpowiadają. Spytaj inny plakat :D !
=======================================================================
~ via TWITTER
=======================================================================
Mam nadzieję, że się podobają :) Przypominam o zasadzie CZYTASZ=KOMENTUJESZ :) !

14 komentarzy: