czwartek, 31 maja 2012

Ostatni part Liam'a :)

Wybiegł do nas, a następnie na dwór.
- Muszę z nim pogadać! - krzyknęłaś.
- Nie ! ja pójdę - powiedział Louis i zniknął za drzwiami.
- Liam, słuchaj ! załatwmy to szybko. Zdradziłeś mnie, a ja ciebie, rozstańmy się. To bez przyszłości.- uznałam.
- ale ja cię kocham!
- a ja ciebie nie !
- A Harry'ego ?
- Hazzę kocham jako przyjeciela. To on był w trudnych chwilach przy mnie i mnie wspierał. Ale teraz straciłam już wszystko. Wracam do Polski.
- Czyli koniec ?
- Koniec. Żegnaj - przytuliłaś go na pozegnanie.
***
Napisałaś pożegnalny list do Hazzy. Zostawiłaś go na jego łóżku.
***
Dwańpóźniej siedzialaś już u siebie w domu i powoli zapominałaś.
___________________________________________________________________
Krótki, bo brak weny :(

2 komentarze: