wtorek, 15 maja 2012

UWAGA ! UWAGA !

Dużo osób chce sprowadzić One Direction do Polski.
Postanowiłam, że spróbuję zrobić filmik, który potem oglądnął chłopcy. Akcja nazywa się ,,POLAND LOVES ONE DIRECTION,,. Róbcie sobie zdjęcia z napisem , który jest hasłem akcji. Możecie pisać te teksty gdzie chcecie ( na rękach, kartkach, czołach itd.) :).
wszystko wysyłajcie na e-mail:
poland.loves.one.direction@op.pl
Mam nadziję, że wam to się spodoba i się postaracie.
PS. Potrzebuję także cover'a piosenki chłopaków, więc jeśli któraś chętna to proszę o informację na ten temat na mail'u :>

6 komentarzy:

  1. Do kiedy to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, bo na razie mam tylko 10 zdjęć :( jak coś to namawiaj directionerki :)

      Usuń
  2. Jest to jeszcze ważne ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Można jeszcze wysyłać . ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz bledy ort............. Xdddddd ;)))

    OdpowiedzUsuń